loading...
بازاریابی شبکه ای
نتورکر بازدید : 0 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

زمانی از او خواسته شد تا درآزمونی با حظور گروهی از محققان و استادان دانشگاه شرکت کند.نیت آنها این بود که ثابت کنند،وی فردی بی سواد است.آزمون با سوال یکی از محققان آغاز شد:(قدرت کششی ورقه های فولادی که شما استفاده می کنید ، چقدر است؟) فورد پاسخ سوال را نمی دانست ، با خونسردی یکی از تلفن های پیش رویش را برداشت،زنگ زد.معاون وارد شد و بخوبی از عهده پاسخ بر آمد.فرد دیگری سوال دوم را پرسید و فورد مجددا جواب را نمی دانست و این بار به یکی دیگر از کارمندانش که در این خصوص اطلاعات لازم را داشت، زنگ زد.این اتفاق چندین بار تکرار شد تا جایی که یکی از استادان حاضر در جلسه فریاد زد " می بینی! همین کارا نشون میدن که تو واقعا بی سوادی.تو جواب هیچ کدوم از سوالاتی رو که ما پرسیدیم، نمی دونستی"

پاسخ هنری فورد بسیار آموزنده بود: (من پاسخ سوالات رو نمیدونستم برای اینکه نیازی نمی دیدم که فکر خودم رو با این چیزا مشغول کنم. من آدمای نخبه رو از دانشگاههای شما استخدام کرده ام تا دقیقا همین کارا رو برای من بکنن.کار من از بر کردن این اعداد و ارقام نیست.دونستن  اینها هم،هیچ ربطی به هوش نداره!من برای این،ذهنم رو با این چرت و پرت ها پر نمیکنم که بتونم خوب فکر کنم)بعد، هم از این آدمهای به اصطلاح دانشمند دانشگاه دیده، خواست که زحمت را کم کنند!

رابرت کیوساکی می گوید سالهاست که جمله ای از هنری فورد ملکه ذهن من است.این جمله از مهمترین جملات هنری فورد است.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 54
  • بازدید ماه : 93
  • بازدید سال : 95
  • بازدید کلی : 342