loading...
بازاریابی شبکه ای
نتورکر بازدید : 2 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)
ه جای داشتن یك برنامه ذهنی، خیال‌ها و آرزوهای مبهم، بهتر است روی اهداف مشخص متمركز شوید.

 مشخص كردن اهداف باعث می‌شود كه بتوانید انتخاب‌های بهتری داشته و به اهداف كوتاه و بلندمدت خود برسید و دستاوردهای خود را بسنجید. در اینجا چند راه مشخص كردن اهداف و شیوه رسیدن به آنها را ارائه می‌كنیم.

 مشخص كردن فضاهای پیشرفت: مهمترین شكل پیشرفت و ترقی شخصی، مشخص كردن رابطه بین جنبه‌های مختلف زندگی و جدا كردن جنبه‌هایی است كه نیاز به تغییر و بهبودی دارند. برای این كار نقشه‌ای در ذهن‌تان طراحی كنید كه توانایی‌ها و ضعف‌ها،ارزش‌ها و آرزوهای شما با توجه به زندگی شخصی، كاری و اجتماعی خود در آن‌فهرست شود.

 آیا ارتباطی بین این جنبه‌ها مشاهده می‌كنید؟ مثلاً آیا دربین ارزش‌های اجتماعی‌تان‌، ملاقات با دوستان را فهرست می‌كنید، در حالی كه دستاوردها و پیشرفت‌هایتان  حول و حوش فعالیت‌های كاری می‌چرخد؟ یا در حالی كه فعالیت فیزیكی به عنوان یكی از علایق شخصیتان  است اما ساعت‌های طولانی را كه سركار می‌گذرانید را به عنوان یكی از توانایی‌های تخصصی‌تان لیست می‌كنید؟

نتورکر بازدید : 1 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

اعتماد به نفس پایین یکی از مخرب ترین عادات و قالب های فکری است که کسی می تواند داشته باشد. هرچقدر خودتان و توانایی هایتان را برای رسیدن به اهداف مختلف در زندگیتان پایینتر ببینید، متقاعد کردن دیگران برای خلاف آن سخت تر خواهد بود.

یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های یک فرد برای داشتن یک زندگی خوب و شاد این است که خود را بالا ببیند و به توانایی های خود برای رسیدن به بزرگترین دستاوردها ایمان داشته باشد.

هرچقدر بیشتر بتوانید خودتان را فردی ببینید که مهارت ها و ویژگی های لازم برای رسیدن به آرزوها و اهداف زندگی خود را دارد، دیگران هم بیشتر شما را آنطور می بینند. و این می تواند فرصت های زیادی برای خودتان و آینده تان پیش رویتان قرار دهد.

در زیر به چند نکته برای کمک به بالا بردن اعتماد به نفستان اشاره می کنیم:

1. به زمان هایی در گذشته فکر کنید که به خیلی از اهدافتان رسیده بودید. احساسی که آنزمان داشتید را به یاد آورید و همان لذت و رضایت را دوباره تجربه کنید.

2. از منطقه امنتان بیرون بیایید. گاهی اوقات یک کمی که خودتان را هل بدهید باعث می شود آزادی بیشتری احساس کنید و این می تواند کمکتان کند که اعتماد به نفس بیشتری در قسمت هایی که قبلاً نداشتید به دست آورید.

3. خودتان را تحسین کنید. اکثر افراد به اندازه کافی از خودشان تعریف و تمجید نمی کنند. هرچقدر بیشتر خودتان اینکار را بکنید، دیگران هم بیشتر تحسینتان می کنند.

از این سه نکته استفاده کنید  و اجازه بدهید که حس اعتماد به نفس بالاتری را تجربه کنید. بدانید که شایسته تحسین هستید، لایق آن اعتماد به نفسید و موقعیت های عالی همه جا منتظر شماست.

نتورکر بازدید : 1 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سال اول شما در نتورک مارکتینگ

 

فصل اول (1)

جواب رد را به حامی خود بدل کنید نه دشمن خود

صرف نظر از اینکه چه مدت در این صنعت کار می کنیم ، یا اینکه چقدر در آن موفق باشیم ، همیشه این احتمال وجود دارد که با شایع ترین و خطرناک ترین سلاح ، یعنی موشک جواب رد ، موقتا از مسیر خارج شویم که هر لحظه ممکن است به ما اصابت کند و عملا از حرکت ما جلوگیری کند و در نتیجه اشتیاق و هیجان ما که دو اصل ضروری برای موفقیت هستند را نابود کند .

همه ی ما در زندگی با جواب رد روبرو می شویم  اما بدترین حالت ممکن این است که آن را از افراد بسیار نزدیک و مورد علاقه مثل : همسر ، والدین ، دوستان صمیمی و همکاران دریافت کنیم .

ما به این نتیجه رسیده ایم که در این صنعت ، هیچ عاملی مثل جواب رد نمی تواند افراد را شکست دهد . حتی اغلب اوقات قبل از اینکه کار را شروع کنند شکست می خورند ، زیرا این افراد با  سرشان به مردم پیشنهاد می دهند نه با قلبشان .

مسوولیت هر معرف این است که از قبل، افراد جدید را برای موشک جواب رد آماده کند ، به جای این که بعدا به آنها راه درمان وضعیت نامناسب را نشان دهد .

درواقع هر معرف باید به هر فرد متاهل تاکید کند که " تا زمانی که اطلاعات کامل را در اختیار نداری به همسرت چیزی نگو و بهتر اینکه ما را پیش او ببری "

در بازاریابی چندسطحی، به گروه دوستان نزدیک، بازار گرم می گوییم .

 زیرا همانطور که از معنی کلمه ی گرم پیداست و از آن جایی که اکثر دوستان نزدیک و خانواده نمی خواهند شما را از خود برانند کارهایی می کنند که در واقع دلشان نمی خواهد .

اما به شما اطمینان می دهیم که نصف این دسته از افراد که خود را متعهد به حاضر شدن در جلسه ی معرفی در خانه ی شما می دانند ، حاضر نخواهند شد . که این اتفاق ، مخرب ترین حالت جواب رد است زیرا که به شما حس فریب خوردگی دست می دهد . پس به یاد داشته باشید ، هرچند که ممکن است از پشت تلفن با شما خوب برخورد کنند ، با این حال نصف دوستانتان سر جلسه حاضر نخواهند شد .

معمولا دوستان ، بزرگترین دزدان رویاهای ما هستند و زمانی که یک رویا دزدیده شد ،

 به راحتی احیا  نمی شود .

ما بر این باوریم که همه ی ما باید طبق برنامه ی خودمان ، نه برنامه ی دیگران عمل کنیم .

مبارزات خود را به نیروی انگیزه دهنده بدل سازید و بگذارید این نیرو شما را در مواجهه با جواب رد در آغاز کار ، به جلو سوق دهد .

اگر افراد شبکه ی خود را در همان لحظات ابتدایی ، یعنی در پایان جلسه ی معارفه ، با این مقوله آشنا کنید ، اجتناب از این سلاح های خطرناک بسیار ساده می شود .

پیشنهاد می کنیم که این جملا ت را به ترتیب به خاطر بسپارید و به کار برید :

( دوستان ! می دانم که از ارقامی که امروز شنیدید هیجان زده اید ، می دانم که تصمیم دارید نهایت سعی خود را به کار ببرید ،همانطوری که هر کارآفرین مسوولیت پذیری این کار را می کند. ولی بیایید واقع بین باشیم ، اگر درست بگویم و اگر شما بتوانید چنین درآمد ماهیانه ای داشته باشید و ظرف یکی دو سال تقریبا بازنشسته شوید یا حداقل آزادی مالی و شخصی قانع کننده ای به دست بیاورید ، آن وقت باید دچار مرگ مغزی شده باشید که حرف امروز مرا گوش نکنید ! ) 

نتورکر بازدید : 0 شنبه 15 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

سال 1391 مبار باد

بایرامینیز مبارک اولسون

سلام

سال نو مبارک

جناب آقای میر فخری مدیر عامل محترم ابر تجارت کهکشان از زحماتبی وقفه و ساپورت ۲۴ ساعته ی شما صمیمانه  ممنونم که هستید و مقتدرید . از خداوندمنان از صمیم قلب  سال ۱۳۹۱ را سالی پر بار برای شما و خانواده یمحترمتان و به خصوص خانواده بزرگ ابر تجارت کهکشان خواستارم

از صمیم قلب خوشحالم که یک ابر تجارت کهکشانی هستم و به شرکتم و مدیرانش افتخار می کنم .


برای امسالمون چه فکری کردیم ؟

انگیزه ی خودمون رو تکوندیم تا نو بشه و داغ بشه و ما رو به سمت خوشبختی و موفقیت رهنمود بشه ؟!!

من که برای سال ۹۱ پر از انگیزه ام و خدا رو شاکرم که لیاقت حضور در این کار معرکه رو به من داد .


برای تیم های لیدرهای موفقشرکت از جمله :


آقای جواد محمدی اقدم (لیدرمحترم شهر ارومیه که استاد من و هر چی دارم مدیون این لیدر بزرگ میباشم ,دست این لیدر بزرگ را از دور میبوسم و تشکر ویژه از ایشون دارم)


آقای یاسر عامری (لیدر محترم و پر تلاش سمنان)


آقای مهدی گیوی (لیدر محترم و زحمت کش تهران و کرج)


آقای عیسی سبز علی (یکی از ابر لیدرهای ایران و افتخار کهکشان و لیدر محترم نیشابور)


آقای امین بیطرفان (لیدر محترم استان قم)


آقای نادر معبودی (لیدر محترم دفتر استاد معین تهران)


آقای رضا امیری (لیدر محترم و با تجربه  ساری)


نادر مرادی (لیدر محترم اردبیل)


خانم مینا رستگار (لیدر محترم اصفهان)


آرزوی موفقیت و شادمانی و سقف درآمد رو دارم


تشکر ویژه از لیدر مردان :

ازآقای مجتبی رضا زاده , حجت الاسلام والمسملمین حاج علی اصغر قربانی , حسینقره حسنلو , علیرضا حمیدی , علی عشقی , خانم توکلی , اکبر رجبیان و حسینحیدری   لیدران موفق تیم کهکشان تشکر ویژه و آرزوی سرافرازی برای اینعزیزان دارم

و آرزوی ویژه به لیدران موفقی که تازه وارد این صنعت  شدند و رشد فوق العاده ی داشتند را دارم

آقای آرش هدا , خانم عبداللهی , سید علیرضا سجادی , دکتر علی شریعتی وخانم زارع.... و تشکر ویژه از همه بچه های تیم GalaxyTeam که اسمشان راذکر نشد ممنونم (نیما عاشوری)


http://trizclub.ir/wp-content/uploads/2010/03/9.jpg


من به شما می اندیشم دوستان هر روز و هر ساعت و هر دقیقه .

یه صحبت هم با افراد تیم خودم دارم :



کار ما کاریست بزرگ و استقامتی می خواهد پایان ناپذیر که ما داریم .

 

از الآن تبریک می گم به کسانی که امسال میخوان ویژن تیک  بزنن.

نام امسال در ابر تجارت کهکشان :

سال تحقق رویاها و شکوفاییه ویژن ها



تمامی تیم ها ی ابر تجارت کهکشان که مایل به دریافت جایزه هستند

با ما تماس بگیرتد


نیما عاشوری



بسمه تعالی

(چو ایران نباشد تن من مباد)





قوی ترین تیم فعال در طرح درآمدزایی بازاریابی شبکه ای در ایران
www.GalaxyTeam.ir
WWW.GNMint.IR
Email
Gnm@asia.com

شرکت ابر تجارت کهکشان
اولین مبتکر بازاریابی شبکه ای در ایران

تیم شرکت ابر تجارت کهکشان تقدیم میکند


تیم ما از اولین روز با کمپانی وارد به کار شد وتا به حال به بهترین نحو در حال فعالیت است.

ما جمعی دوستانه با محبت   و موفق داریم که همه به آینده ای طلایی فکر میکنیم و هر روز بهتر از دیروز در کنار همیم

ما به قانون اعجاز آور جذب کن هر چه می خواهی ایمان داریم.

وبهترین انتخاب را کرده وبه آن ایمان داریم.

 

                                           

                        ما به هدف زده ایم فرصترا از ذست ندهید 

 




مشاورین گرامی :


 

بخش اول پاسخ به سوالات :

۱- این شرکت چه مدت است که در حال فعالیت است ؟

از تاریخ 1390/07/04 تا امروز که نزدیک به 6 ماه است .

۲- آیا ابر تجارت کهکشان یک شرکت رسمی و قابل پیگیری است ؟

بله این شرکت به عنوان یک شرکت سهامی خاص به صورت رسمی به ثبت رسیده و قابل پیگیری از وزارت بازرگانی و دادسرای جرایم رایانه ای میباشد


http://galaxyteam.persiangig.com/image/new_folder/mojavez_mlm.jpg



۳- آیا این شرکت دارای دفاتر رسمی و قابل مراجعه می باشد ؟

بله ساختمان مرکزی این شرکت در تهران بوده و در بیش از 14 استان دارای مراکز و شعبات رسمی می باشد . برای مشاهده نمایندگی های شرکت به سایت رسمی اصناف مراجعه نمایید

http://www.asnaf.ir/index.php?page=501

۴- این شرکت در چه زمینه ای فعالیت می کند ؟

ابر تجارت کهکشان به عنوان بزرگترین شرکت ایرانی فروش مستقیم محصولات طلا در ایران به صورت شبکه ای فعالیت مینماید

۵- آیا محصولات ابر تجارت کهکشان دارای کیفیت قابل قبول هستند ؟

بله , این شرکتبرای اولین بار محصولات خالص بدون سنگ و نگین ارائه میکند تا به هیچ عنوانارزش ذاتی محصول پایین نیامده و موقع فروش ضرر زیادی خریدار متحمل نشود

۶- آیا محصولات ابر تجارت کهکشان در فروشگاهها موجود است ؟

بله , محصولات ابر تجارت کهکشان را میتوانید در فروشگاه های سراسر ایران به شناسه (T909)  تهیه نمایید. از سوی دیگر ابر تجارت کهکشان توانسته است با حذف واسطه هایی مانند عمده فروش ها و پخش کننده ها و فروشگاه ها که هر کدام مبلغ قابل توجهی را به عنوان سود به قیمت اولیه اضافه می کنند ، محصولات را از طریق مشاوران با قیمت بسیار مناسب به دست مصرف کننده برساند و با این روش ضمن ایجاد درآمد برای مشاوران فروش این امکان را نیز فراهم کرده است تا تهیه محصولات ابر تجارت کهکشان با قیمت مناسب برای همه مقدور باشد .

۷- قیمت محصولات ابر تجارت کهکشان چطور است ؟

در تمام دنیامحصولاتی که پایه آن به اجرت ساخت بالا پای بند میباشد و به قیمتهای بالاعرضه می شوند که متاسفانه بسیاری از افراد جامعه توان خرید این محصولات رانخواهند داشت ولی در ابر تجارت کهکشان به لطف وجود سیستم فروش مستقیم و باحذف هزینه های تحمیلی عمده فروش و خرده فروش و تبلیغات و ... و با استفادهاز پتانسیل فروش از طریق مشاوران قیمت فروش محصولات به نحو چشمگیری کاهشپیدا کرده و امکان خرید این محصولات برای همه فراهم شده است . استقبالبسیاز زیاد مشتریان ازمحصولات ابر تجارت کهکشان نشان دهنده قیمت مناسب وکیفیت بالای این محصولات است .

۸- آیا ابر تجارت کهکشان یک شرکت هرمی است ؟

باید دید تعریف ما از شرکت هرمی چیست ؟ اگر ملاک تجربیات گذشته باشد که در آن افراد با پرداخت پول به عضویت در یک شرکت درآمده و با جذب زیر مجموعه درتلاش برای کسب درآمد بودند و در نهایت یا هیچ محصولی دریافت نمی کردند و یا محصولی با قیمتی چند برابر قیمت واقعی دریافت می کردند و در نهایت بسیار یاز افراد متضرر می شدند باید گفت خیر ابر تجارت کهکشان به هیچ وجه یک شرکت هرمی نیست .

در ابر تجارت کهکشان هیچگونه هزینه ایی بابت عضویت پرداخت نمیکنید

در ابر تجارت کهکشان شما مجبور به خرید کالایی که مورد نیازتان نیست نمی شوید .

در ابر تجارت کهکشان شما مجبور به عضو کردن افراد جدید نیستید .

در ابر تجارت کهکشان شما علاوه بر خرید طلا سرمایه گذاری برای آینده خود و خانوادتان هم می کنید .

برای کسب درآمد از ابر تجارت کهکشان نیاز به رعایت اولگویی خاص ، تعادل یا تعداد خاصی زیر مجموعه ندارید .

و در ابر تجارت کهکشان هیچ ریسکی وجود ندارد و هیچ کس به هیچ وجه ضرر نمی کند . 

۹- پس در ابر تجارت کهکشان چه کاری انجام می شود ؟

در ابر تجارت کهکشانمحصولی معرفی میشود که در قرن سوم بعنوان امن ترین و بهترین مکان برایسرمایه گذاری معرفی شده است و چون پشتوانه پولی هر کشور در دنیا داراییطلا آن کشور به شمار میرود این نکته میتوان بهترین گزینه برای امنیتسرمایه گذاری شما محسوب شود

در ابر تجارت کهکشان شما یک مشاور خواهید بود که با ارائه و پیشنهاد محصولات ابر تجارت کهکشان به دیگران درامد کسب می کنید .

در ابر تجارت کهکشان می توانید با ایجاد و مدیریت یک تیم فروش به عنوان یک مدیر فروش درآمد کسب کنید .

در ابر تجارت کهکشان از فروش شخص خودتان و تیمی که در حال مدیریت آن هستید کمیسیون یا کارمزد فروش دریافت می کنید .

در ابر تجارت کهکشان شما ارائه کننده  محصول طلا هستید که برای شما درآمد چشمگیر و ثابت ماهیانه ایجاد خواهد کرد .

و ...

۱۰- آیا ابر تجارت کهکشان در ایران غیر قانونی است ؟

خیر ابر تجارت کهکشان در ایران بصورت کاملا قانونی ، تحت نظارت و با کسب مجوزهای مربوطه و با شعبه رسمی مشغول به فعالیت است و کلیه مالیاتها و عوارض مربوط به فعالیت اقتصادی خود را نیز پرداخت می کند و که در سوال 3 به آن اشاره کردیم

۱۱ - فعالیت ابر تجارت کهکشان تحت نظارت چه مراجعی می باشد ؟

وزارت امور اقتصادی و دارایی

وزارت صنعت , معدن و تجارت

معاونت توسعه بازرگانی داخلی

اداره کل ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی

سازمان امور اصناف و بازرگانان

همچنین طی اطلاع  قوه قضائیه و وزارت اطلاعات

۱۲ - طرح درآمد زائی ابر تجارت کهکشان چگونه است ؟

طرح درآمدی ابر تجارت کهکشان اساسا یک طرح MLM و بر اساس سیستم  stairstep-breakaway & UniLevel می باشد.

۱۳- چرا درآمد حاصل از پلن ابر تجارت کهکشان کم است ؟

این مطلب کاملا اشتباه بوده و ناشی از درک نادرست و ناقص از طرح درآمدزائی ابر تجارت کهکشان است . متاسفانه اغلب افراد به دلیل اینکه تنها با پلنهای باینری  آشنا هستند و تا امروز با طرح های MLM برخورد نداشته اند درک درستی از قدرت این پلن ندارند در صورتیکه پلن مالی ابر تجارت کهکشان یکی از قدرتمند ترین پلنهای پرداخت پورسانت در جهان است که کسب درآمد در آن نا محدود است . در آینده در این مورد توضیحات کاملی ارائه خواهیم کرد .

۱۴- چرا کسب درآمد در ابر تجارت کهکشان نیاز به تلاش زیادی دارد ؟

قبل از پاسخ به این سوال نیاز است دیدگاهی که باعث مطرح شدن این سوال شده است را بررسی کنیم :

اکثر افراد تصور می کنند که بازاریابی شبکه ای راهی برای یک شبه پولدار شدن است و باید بتوانند طی سه ماه حداقل یک سوناتا خریداری کنند ! از نظر این دیدگاه کاری که بتوان در آن با صرف زمان 10 تا 15 ساعت در هفته و طی دو سال به درآمد خوب رسید یک طرح ضعیف است که نباید وقت خود را صرف آن کرد ! جالب این است که این افراد معمولا طعمه شرکتهای هرمی می شوند که با وعده های آنچنانی رویاهای آنها را تحریک می کنند ولی متاسفانه همواره با ورود به این دسیسه های هرمی نه تنها چیزی بدست نمی آورند بلکه سرمایه ، زمان و اعتبار خود را نیز از دست می دهند .

۱۵ - دیدگاه منطقی برای کسب درآمد در ابر تجارت کهکشان چیست ؟

اختصاص 10 تا 15ساعت زمان در هفته به مدت 2 سال . با این برنامه درآمد شما می تواند از100 تا 200 هزار تومان در ماه اول شروع شده و ماهانه افزایش یابد بطوریکهپس از 3 ماه می توانید انتظار درآمد 300 تا 500 هزار تومان و پس از 6 ماهدرآمدی بین 2.000.000 تا 8.000.000  تومان و پس از یکسال درآمد ماهانه1500000 تومان به بالا داشته باشید و با استمرار این برنامه درآمد شما هیچمحدودیتی نخواهد  داشت .  درابر تجارت کهکشان  سقف درآمد وجود ندارد و مثال فوق یک مثال منطقی و بدون ایجاد هیجان کاذب است که قطعا برای افراد با انگیزه و پر تلاش کسب درآمدهای بالاتر به سادگی امکان پذیر است مشروط بر اینکه هفته ای 10 تا 15 ساعت برای این کار زمان اختصاص دهید و روال ساده توصیه شده توسط ابر تجارت کهکشان را انجام دهید که در این رابطه در آینده بیشتر توضیح خواهیم داد .

باز هم تاکید می کنیم کسب درآمد در ابر تجارت کهکشان وابسته به تعداد  تعادل و ... نمی باشد .


 


برای کسب اطلاعات بیشتر  با ما تماس بگیرید


۰۹۱۹۷۲۵۹۸۰۷


نیما عاشوری


تعداد صفحات : 17

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 34
  • بازدید کلی : 281