loading...
بازاریابی شبکه ای
نتورکر بازدید : 1 شنبه 29 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

شما هیچ بدهی به من ندارید

چون من هم یک روز در چنین شرایطی بوده ام

و یک نفر به من کمک کرد همانطور که من به شما کمک کردم

اگر شما واقعا می خواهی که بدهیت رو به من بپردازی ، باید همین کار رو انجام بدی 

نگذار زنجیر عشق به تو ختم بشه...

و بعد از گفتن این حرفها خداحافظی کرد و رفت.

چند مایل جلوتر ، زن کافه کوچکی رو دید و رفت تو تا چیزی بخوره

و بعد به راهش ادامه بده ، ولی نتونست بی توجه از لبخند شیرین زن پیشخدمتی بگذره

که هشت ماهه باردار بود و از خستگی روی پاهاش بند نبود.

او داستان زندگی پیشخدمت رو نمی دانست و احتمالا هیچ گاه هم نخواهد فهمید.

 وقتی که پول میزش رو حساب کرد و پیشخدمت رفت تا بقیه صد دلار شو بیاره

زن از در بیرون رفته بود و بر روی دستمال سفره یک یادداشت باقی گذاشته بود.

اشک در چشمان پیشخدمت جمع شده بود وقتی که نوشته زن رو می خوند:

شما هیچ بدهی به من ندارید

چون من هم یک روز در چنین شرایطی بوده ام

و یک نفر به من کمک کرد همانطور که من به شما کمک کردم

اگر شما واقعا می خواهی که بدهیت رو به من بپردازی ، باید همین کار رو انجام بدی 

نگذار زنجیر عشق به تو ختم بشه...

اون شب وقتی که زن پیشخدمت از سرکار به خونه رفت

مدام به اون پول و یادداشت اون زن فکر می کرد

و وقتی که شوهرش اومد خونه با خوشحالی بهش گفت:

خداروشکر جو... 

همه چیز داره درست میشه...

-------------------------------------

به راستی که قدیمی ها خیلی زیبا گفته اند که

از هر دست بدی ، از همون دست پس می گیری...

برچسب ها زنجیر عشق ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 0
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 79
  • بازدید سال : 81
  • بازدید کلی : 328